sandrassanning

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Allt och inget

Av sandra - 31 oktober 2011 23:46

Idag är det måndag min första lov dag, den har vart riktigt skön  om man bortser från "otrevligheterna" imorse, ajja, kommer över det. Idag har det vart hundarna och OC för hela slanten, så himmla skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull. Känns som om det var evigheter sedan man gjorde det och tack vare att Zeke min, städade och tvättade igår så var det ingenting som jag behövde ens tänka på idag, känns toppen är så tacksam.


Well, igår (söndag) var man och storhandlade med bror Emil och hans fjälla Natha, massa trevligt. Innan vi drog till Citycross i Stp, så var vi på Svedala Outlet tillsammans med Zekes mor blev en liten shopping kasse, varsitt par nya jeans, ett par Replay till min Gubbe och ett par Cheap Monday till mig och vi är båda väldigt nöjda.

Mot kvällen kom Natha och hennes söta syster Rosse (även min underbara svägerska) och ett kärt återsende igen av en viss Emil och hans Natha, det blev en massa snackande om allt och ingenting, sedan åkte sällskaps spelet fram.Denna gången blev det ett sällskapspel vid namn HELT ÖVERENS eller som hund och katt.


Imorgon blir det nog lite mer aktivitet här hemma än vad det blev igår, tänkte rensa alla jävla skåp här hemma så man kan bli av med allt skit, kommer ta sin lilla tid men med musik så ska det nog gå för sig, så ska försöka gå upp då Zeke går upp, får se om jag lyckas annars blir det väll runt 09-10 denna tös stiger upp.

men nu ska jag runda av här för att säga godnatt, ja ni läste rätt, vi här hemma i denna familjen har även kommit överrens om att vi ska vara i säng senast 01 på vardagar och söndagar, så att det inte blir så sent, vi har nämligen märkt att sömnlösheten börjat ta ut sin rätt, så vi får väll se hur det går, inte världens lättaste beteende att bryta och framförallt inte då man är nattuggla.


Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 25 september 2013 01:49

Tjoo.. neä, ärligt.. orkar inte klydda med en ny blogg, design och allt som nu skall ordnas med. Jag har nog en del av mitt gamla jag kvar, här sitter jag kl är tio i två i skrivande stund och sömnen känns inte ens nära. ska upp 07:00, känns inte...

Av sandra - 14 augusti 2013 14:17

Hmm.. liet knallar vidare, jag är samma Sandra, men samtidigt inte.. så frågan ligger just nu i om man bara ska starta om på nytt i denna blogg eller göra en helt ny.. och faktiskt försöka hålla liv i den.. haha^^ livet kommer ivägen allt som oftast ...

Av sandra - 29 december 2012 16:27

Ja, nu är julen avklarad och det har vart toppen, massa skratt, god mat och underbara människor runtomkring mig. Kan verkligen inte klaga. Fått massa fina julisar och de man gett verkar lika nöjda över sina som jag är med mina, vilket är awesome. ...

Av sandra - 21 december 2012 15:51

Nu är man hemma igen efter op i ljungby. Jag mår bra är mest öm och slö. Vilket är skönt att jag slipper att ha ont. Ikväll kommer mina älskade voffs hem och min underbara gubbe går på sin semester idag så jag får hjälp och sällskap:) känns helt ok ...

Av sandra - 18 december 2012 12:47

Idag är dagen innan op. Idag ska jag ringa och få reda på vilken tid det blir imorgon. Jag hoppas det ligger på morgonen/ för middagen. Nerverna och nervösiteten är väl under kontroll än så länge.. Men när man väl vet så blir det väl värre.. Det bli...

Ovido - Quiz & Flashcards