sandrassanning

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2012

...

Av sandra - 10 augusti 2012 13:20

Jobba igår, kul winnerbäck konsert i hbg på sofiero, dock tog kroppen en del stryk, känner mig som en pigg 90åring. Men shit happens right? Går över snart, kan vara få timmars sömn också som gör att man är öm och vek.

Dagen har vart sådär humöret är inte riktigt på topp, skolan börjar snart inte alls pepp, känns ju lagom stabilt. Men jag ska nog fixa det endån har ju vacker som ska gå med mig samma kurser så vi får hålla varandra om ryggen.

Senaste perioden har vart allt för jobbig, det tar på ens krafter. Ibland känns det som en dålig dröm och att jag bara vill vakna igen, men samtidigt inte för trots mitt mående så mår jag endån bättre än vad jag gjort på ett tag.

Men låt mig snälla hitta tbx till mig inom kort. Hmmn.. Gnäll och tråk inlägg men så får det bli ibland.. Ikväll ska vi iaf äta räk/kräft macka mumsigt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 25 september 2013 01:49

Tjoo.. neä, ärligt.. orkar inte klydda med en ny blogg, design och allt som nu skall ordnas med. Jag har nog en del av mitt gamla jag kvar, här sitter jag kl är tio i två i skrivande stund och sömnen känns inte ens nära. ska upp 07:00, känns inte...

Av sandra - 14 augusti 2013 14:17

Hmm.. liet knallar vidare, jag är samma Sandra, men samtidigt inte.. så frågan ligger just nu i om man bara ska starta om på nytt i denna blogg eller göra en helt ny.. och faktiskt försöka hålla liv i den.. haha^^ livet kommer ivägen allt som oftast ...

Av sandra - 29 december 2012 16:27

Ja, nu är julen avklarad och det har vart toppen, massa skratt, god mat och underbara människor runtomkring mig. Kan verkligen inte klaga. Fått massa fina julisar och de man gett verkar lika nöjda över sina som jag är med mina, vilket är awesome. ...

Av sandra - 21 december 2012 15:51

Nu är man hemma igen efter op i ljungby. Jag mår bra är mest öm och slö. Vilket är skönt att jag slipper att ha ont. Ikväll kommer mina älskade voffs hem och min underbara gubbe går på sin semester idag så jag får hjälp och sällskap:) känns helt ok ...

Av sandra - 18 december 2012 12:47

Idag är dagen innan op. Idag ska jag ringa och få reda på vilken tid det blir imorgon. Jag hoppas det ligger på morgonen/ för middagen. Nerverna och nervösiteten är väl under kontroll än så länge.. Men när man väl vet så blir det väl värre.. Det bli...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards