sandrassanning

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av sandra - 12 oktober 2011 00:19

Kvällens sista låt går ut till alla mina vänner som mår skit, denna har hjälpt mig till tusen, tänker på er och som låten heter så HOLD ON, även om allt känns som skit och som om du helst bara vill ge upp.


Good Charlotte- Hold On


Av sandra - 12 oktober 2011 00:05

Nu blir det snart sängen, fett trött idag.. helt galet vad trött man kan bli efter skola och prov.

Imorgon blir det att städa och pyssla hannd om Hemmet, börjar bli lite stökigt här hemma. Men hinner ju inte med allt lika bra nu när jag pluggar på hel tid.Så morgondagens TO DO LIST ser ut så här.


- Skolan

- Hem/ Ta hand om vovvarna

- Städa kök + toalett

- Plugga Svenska B

- Städa hall + sovrum

- Ut med vovvarna

- Plugga Teori Kap 1

- Städa stora rummet

- Damma och damsuga hela lägenheten

- Kolla över de olika ämnena i skolan.

- Laga Mat

- SOFFAN!!!!

Blir en tuff dag men det måste verkligen göras, allt går fruktansvärt mycket lättare och känns mycket bättre när det är rent och fint här hemma,känner mig mer avslappnad också =)


Så nu ska jag begrava huvudet på kudden, skola imorgon igen..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards