sandrassanning

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av sandra - 11 oktober 2011 22:09

Runt 21 idag ringde telefonen min, det var Sandra som ringde och var helt uppspelt och frågade om jag titttade på tv ja, det gjorde jag ju dock inte kanal 5. Ikväll gick nämligen outsiders på kanal 5 kl 20. Vilket visade sig vara ett avsnitt om bla. Buck Angel "the man whit the pussy".

Som ni flesta vet så var  jag och min underbara Natha i sommras uppe på Stockholm Pride Festival och där hade han en förläsning och tydligen blev vi filmade till just Outsiders. Mycket trevlig och Buck Angel har en väldigt intressant ochsjuk berättelse om hur han kommit dit han är idag. Vet du inte vem han är så se hela avsnittet, jag rekomenderar det.


Jag och Natha dyker upp ca 25 min in i programmet, ser du oss?

http://www.kanal5play.se/program/play/outsiders-s09e02


Annars? Jo, skrev ju att jag skulle ta fatt i rättskunskapen, det gjorde jag idag gjorde mitt prov och jag klarade det. dock bara med ett G, men tyckte det var skitsvårt och vet att man inte ska skylla ifrån sig men läraren jag har i ämnet suger bort det som jag alltid uppfattat med roligt, intressant och spännande med denna kurs. Nu blir det pop corn My name is Earl och skitsnack med Natha och Zeke. 


Til Next Time,Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth/Sandra

Av sandra - 11 oktober 2011 01:07

Hittat lite mer till min mjuka önskelista eller vill ha lista.

Här kommer lite bilder, denna gången är det Gina Tricot som granskats utav mig =).

      

          ( Wild 99kr                    Zebra  129kr              
Dödskalle   129kr)            


Av sandra - 11 oktober 2011 00:58

Hej Hallå.

Idag gjorde jag matematik provet i procent fick 1 fel, så jävla stolt över mig själv alltså, kändes sjukt bra.

Sedan så har vi idag vart iväg och lyssnat på ett sätt att smidigt tjäna lite pengar på en fruktansvärt bra hälsoprodukt vid namn Kyäni, så nu får det börjas sparas på riktigt så man kan börja med det.. känner du dig intresserad av att få veta mer så skriv en kommentar både jag och Zeke tänker i alla fall försöka komma igång med det så fort som möjligt. Verkar som en toppengrej att göra för att få ett sundare och bättre liv på ett bra vis.

när vi kom hem fick vi middags gäster, sjukt mysigt, idag blev det pannbiffgryta med pressad potatis. Sedan blev det lite mer Wrestling så nu är vi ikapp igen, ska bli intressant att se hur det ska gå på RAW imorgon kväll.

Nu är det ett avsnitt My name is Earl, medans man tar natta blosset, sängen kallar egentligen redan men är man nattuggla så är man, skola imorgon.. måste ta fatt i rättskunskapen, men inte så jäkla kul som jag trodde eller så beror det på att läraren man har i det ämnet gör det tråkigt.. ingen aning..


Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth

//Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards