sandrassanning

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av sandra - 19 oktober 2011 21:24

Har förälskat mig i dessa två klänningarna ifrån bonprix FML!! ge mig pengar!

   

(bilderna är lånade från bonprix hemsida och klänningarna kostar 249 kr styck)

Mjau!

Av sandra - 19 oktober 2011 20:47

Well, skolan idag gick okej.. känns som om jag fått bättre grepp om svenskan så  ska lägga focous på det imorgon eftersom jag lagt focos på rättskunskapen, prov imorgon  vet du.


Fh kom förbi idag och allt känns bättre igen, han bad om ursäkt och förklarade att allt hade kört ihop sig igår, anade ju det med tanke på att han har en liten son och en flicka att se efter också.. men men som sagt han bad om ursäkt och jag är inte den som är DEN.


Ikväll har jag som sagt tagit det lugnt, blir bortskämd ikväll då Natha lagar maten till mig, Rosse och Zeke. Hon lagar Pannbiff, potatis och brunsås, det ska bli gottit som bara den, en helt annan sak att äta  när man slipper laga det själv, blir liksom godare på något vis trots att det är mina recept hon använder.


Nu blir det Se7en med Brad Pitt på kanal 6, se den!


Til Next Time,Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth//Sandra

Av sandra - 19 oktober 2011 00:10

(Bilden är lånad från ellos.se. jacka svart 129 kr)
Jacka från ellos, nu när vintern närmar sig.

Sjukt förälskad i den.

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards