sandrassanning

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av sandra - 17 oktober 2011 17:47

Vill lägga ett inlägg till min mormor, som fyller år idag =)

 

Grattis finaste och underbaraste mormor.

Hoppas du får en superbra dag.

Älskar dig <3

Av sandra - 17 oktober 2011 17:33

Ja, det är endast sex dagar kvar till våran kära halloweenfest, känns som om det kommer bli riktigt bra, hoppas bara det är värt alla pengarna man lagt på det. Men, men önskar även att det kommer ett par stycken med häftiga utklädnader så det kan bli något av tävlingen.


På torsdag är det prov i rättskunskapen igen, Uff.. känns inte alls som om jag hänger ed i det ämnet, men klarade provet förra gången med samma känsla, så får kanske börja tänka lite högre tankar om mig själv. Har även börjat med mitt svenska arbete idag, lånat böcker på bibloteket i svedala.. så ska kolla mer på det imorgon, då jag inte alls har koncentrationen på rätt ställe idag.


Well, musik till festen? Någon som har förslag? Ska ju passa allt och alla så bara släng iväg några låter till mig så kanske de dyker upp på spel listan på lördag =)


Til Next Time,Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth//Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards