sandrassanning

Alla inlägg under augusti 2012

...

Av sandra - 10 augusti 2012 13:20

Jobba igår, kul winnerbäck konsert i hbg på sofiero, dock tog kroppen en del stryk, känner mig som en pigg 90åring. Men shit happens right? Går över snart, kan vara få timmars sömn också som gör att man är öm och vek.

Dagen har vart sådär humöret är inte riktigt på topp, skolan börjar snart inte alls pepp, känns ju lagom stabilt. Men jag ska nog fixa det endån har ju vacker som ska gå med mig samma kurser så vi får hålla varandra om ryggen.

Senaste perioden har vart allt för jobbig, det tar på ens krafter. Ibland känns det som en dålig dröm och att jag bara vill vakna igen, men samtidigt inte för trots mitt mående så mår jag endån bättre än vad jag gjort på ett tag.

Men låt mig snälla hitta tbx till mig inom kort. Hmmn.. Gnäll och tråk inlägg men så får det bli ibland.. Ikväll ska vi iaf äta räk/kräft macka mumsigt!!

Av sandra - 7 augusti 2012 16:43

Passat David massa mys vi åkte till tropikariet i Hbg:))
Såg massa fina djur och mös med lemuer:))

Liten bildbomb kommer här till :)

Av sandra - 7 augusti 2012 16:39

Av sandra - 7 augusti 2012 16:33

Viking och ozzy, de jag älskar högst på denna jord tsm med mina törnstrålar!!!

Av sandra - 2 augusti 2012 10:31

Av sandra - 2 augusti 2012 10:30

Well, det var inte lätt att komma upp imorse men jobb är viktigt så massade mig upp till sist.
Nu är mer än halva dagen gången och det har gått bra och smärtfritt, vilket gillas!
Nu? En cigg och sedan mer jobb ;))
Möte ikväll..

Btw nu är ryggtalvan min klar :)) för tillfället iaf, tusen tack mel!! Du är toppen duktig!! I'll be back soon

Av sandra - 2 augusti 2012 10:29

Well, det var inte lätt att komma upp imorse men jobb är viktigt så massade mig upp till sist.
Nu är mer än halva dagen gången och det har gått bra och smärtfritt, vilket gillas!
Nu? En cigg och sedan mer jobb ;))
Möte ikväll..

Btw nu är ryggtalvan min klar :)) för tillfället iaf, tusen tack mel!! Du är toppen duktig!! I'll be back soon

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards