sandrassanning

Alla inlägg under november 2011

Av sandra - 28 november 2011 01:03

Hej på er alla, idag har man Julpyntat endast gardinerna kvar, fåår lägga in bilder på det senare.

Imorgon hoppas jag på att komma iväg och införskaffa iaf ett par julklappar, det börjar ju närma sig med stooooooormsteg nu, haha^^ komiskt att skriva så, med tanke på att det är storm ute, BERIT, gud vilket skräckinjagande namn.. eller inte!

Vem är det som kommer på dessa stormnamn och varför just kninnonamn är vi så hemska?

HAHA xD antar att vi är det.. kvinnan är tydligen andledningen till allt ont som vandrar på denna jord, eller liknande.

Nej nu blir det en rök och lite fresh rince i BelAir innan man ska Slänga  huvudet på kudden.

Natti Natt på er alla och glöm inte!



 


Til Next Time, Tell The Truth, The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 28 november 2011 00:37

Ingen kan festa som vi..!!!


                                                     


För vi gör det bättre än alla andra, ensamma eller tillsammans!!!


Tack för en sjukt underbar helg, när bär det av nästa gång och vart.. ses i dimman den 16.e?

Av sandra - 17 november 2011 22:42

     

   

En Massa braig kamera.

Jag är nykääääär.

Någon som kanske vill modella lite, så man kan lära sig kameran bättre =)

Av sandra - 17 november 2011 22:38

As Long As You Want Me, You´ll Have Me Right By Your Side.

Don´t You Ever Forget That!




I Do Love You, Now, Later And Forever, You And Me Againt The Fu*cking World

Av sandra - 16 november 2011 20:34

 

Nu är lilla Luckey tillbaka på djurhemmat och söker någon som kan älska henne för resten av hennes liv.


Hon är 5-6 veckor gammal. Går på lådan själv ALLTID! Äter och dricker på egen hand.

Sover som en liten ska och busar tills all energi är slut, hon är en mycket bestämd fröken som är helt galen i ostbågar. Kelsjuk och spinner som bara den.

Intresserad av denna lilla sötsak, hör av er till Aggarps djurrhem.


http://www.djurhemmetaggarp.se/


Telefon:

+46 (0)40-40 49 50

Mån-Fre

08:00 - 12:00

17:00 - 21:00

Av sandra - 13 november 2011 23:05

 

Hej allihop.

Jag är en söt liten kisse bebis på 4 veckor som hittades ute i den mörka, läskiga skogen av en snäll människa som lämnade mig på Aggarps djurhem utanför svedala. Dock var jag så liten så djurhemmet tog beslutet att jag skulle bo hos sandra tills jag vuxit till mig och kan ta vara på mig själv.

Tyvärr han jag inte bo kvar här hos snälla sandra  hela mitt liv då jag får annan päls under tiden jag växer upp och då tål sandra inte mig, dessutom äger hon elaka hundar som bara  försöker mosa mig med sina stora tassar, de fattar inte att jag är mycket minde än dem så de försöker leka ihjäl mig.

Så detta är ett rop och en hint om att jag inom en snar framtid behöver ett hem som vill ha mmig och älska mig villkorslöst resten av mitt liv.

Är du intresserad?

Lägg en kommentar i Sandras blogg

Mvh Lucky

Av sandra - 13 november 2011 22:36

             

Har alltid och kommer nog alltid vara sjukt intresserad av smink i alla dess former, man kan göra så mycket och "ändra" sitt utseende så fruktansvärt mycket med smink. Allt från vardagligt smink, till fest, Halloween, så det inte syns eller så det är exstremt. Leka med färger och penslar.

Har ju Zeke som är ett litet offer också, förvisso är han bara okej med det när det kommer till halloween sminkningar, med sår och riktigt exstremt smink. Vilket är rätt skönt, det är ju väldans lätt att bli nöjd med sin egen sminkning, men att sminka någon annan är en helt annan sak då blir jag sådan människa som vill att det ska vara perfekt.

Har som sagt alltid lekt med smink i alla dess former, tänjt på reglerna och provat mig  fram och sminkat många av mina nära och kära, även blivit tillfrågat X-antal gånger om jag vill sminka dem då de ska iväg på finare event, eller det är halloween på gång.

Jag är helt självlärd, men hade mer än gärna tagit en kurs eller två, dock kostar det ju sin beskärda del, så det får komma i framtiden. men jag tänker fortsätta leka med smink, för det är ju trots allt så att träning ger färdighet.


Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth// Sandra

Av sandra - 13 november 2011 22:29

I öronen i helgen har det dunkats Ohund, riktigt down to earth, musik. jag gillar det riktigtmycket.Lite Reggie inspirerat tycker mig, texter som handla om allt från att hålla sig posetiv även om det ser mörkt ut, texter om att det finns fel och brister med våra normer och lagar. Allt som är så fel med vårt samhälle som vi hellre blundar för än att rättar till dem. Ja, en grabb som gör musik om sanningen, jordnära låtar som man kan relatera till, hålla med om att JA! så är det faktiskt. Så lyssna och sprid denna enkla killes musik.. ENJOY!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards