sandrassanning

Alla inlägg under oktober 2011

Av sandra - 31 oktober 2011 23:46

Idag är det måndag min första lov dag, den har vart riktigt skön  om man bortser från "otrevligheterna" imorse, ajja, kommer över det. Idag har det vart hundarna och OC för hela slanten, så himmla skönt att bara ta det lugnt för en gångs skull. Känns som om det var evigheter sedan man gjorde det och tack vare att Zeke min, städade och tvättade igår så var det ingenting som jag behövde ens tänka på idag, känns toppen är så tacksam.


Well, igår (söndag) var man och storhandlade med bror Emil och hans fjälla Natha, massa trevligt. Innan vi drog till Citycross i Stp, så var vi på Svedala Outlet tillsammans med Zekes mor blev en liten shopping kasse, varsitt par nya jeans, ett par Replay till min Gubbe och ett par Cheap Monday till mig och vi är båda väldigt nöjda.

Mot kvällen kom Natha och hennes söta syster Rosse (även min underbara svägerska) och ett kärt återsende igen av en viss Emil och hans Natha, det blev en massa snackande om allt och ingenting, sedan åkte sällskaps spelet fram.Denna gången blev det ett sällskapspel vid namn HELT ÖVERENS eller som hund och katt.


Imorgon blir det nog lite mer aktivitet här hemma än vad det blev igår, tänkte rensa alla jävla skåp här hemma så man kan bli av med allt skit, kommer ta sin lilla tid men med musik så ska det nog gå för sig, så ska försöka gå upp då Zeke går upp, får se om jag lyckas annars blir det väll runt 09-10 denna tös stiger upp.

men nu ska jag runda av här för att säga godnatt, ja ni läste rätt, vi här hemma i denna familjen har även kommit överrens om att vi ska vara i säng senast 01 på vardagar och söndagar, så att det inte blir så sent, vi har nämligen märkt att sömnlösheten börjat ta ut sin rätt, så vi får väll se hur det går, inte världens lättaste beteende att bryta och framförallt inte då man är nattuggla.


Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 29 oktober 2011 16:15

Mår väll sådär just nu, har sjukt ont i min näsa och har haft näsblod idag med, irriterande. Dock finnes det alltid en anlednning, Min rara och söta Zeke råkade slå mig en smäll på näsan igår kväll. Det var sista rundan med hundarna och de ville inte riktigt lyssna så han höjde rösten och pekade och i samma veva som han höger sin hand för att peka kommer lilla jag ut från köket så hans näve och min näsa fick en fin dejt. Ajja, kommer över det, men shit vad min näsa dukar idag, tycker mest synd om honom för även om det inte var med meningen så känner han ju sig hyffsat elak och dum. stackaren.


Men till det vikiga nu, Ikväll är det wrestling PPV, så jä*vla sweet det kommer bli, många intressanta matcher.

Vi har bland annat

Big Show Vs. Mark Henry

Triple H & CM Punk Vs Awesome Truth

Randy Orton Vs. Cody Rhodes

Shemus Vs. Christian

Ja, det är många super matcher, denna rundan, kommer bli så najs, längtar redan men nu måste jag springa vidare, hundarna ska ut, jag ska duscha och det skall lagas mat.


So Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothig But The Truth // Sandra

Av sandra - 28 oktober 2011 21:05

Sista Fredagen i skolan på en vecka nu, skönt har lov uner vecka 44, det behövs verkligen. Dock har jag ändå saker att plugga till, fett surt trodde jag skulle få tid till att koncentrera mig på körkorts teorin, men det får nog bli till jul lovet tyvärr. Då jag under detta lovet skall plugga till ett jätteprov i Etik och Livsfrågor, Matematik test 3, Nationella proven i svenska B, läsa en bok som ska redovisas i Svenska B och sedan får jag läsa lite till så jag kommer ihåg Buddismen i Religonen. Ja, jag skulle haft test i det idag, men gissa vad!? Det dök inte upp någon lärare.


Vet att min orginal lärare skulle på begravning, men ha skulle lösa så det kom en annan lärare så jag kunde göra provet då jag inte kunde göra testet igår eftersom jag har en krock med andra lektioner.. har både etik och livsfrågor, rättskunskap och religon på samma tid på torsdagar, IDIOTISKT jag vet men så är det.. men har löst det på så vis att jag börjar med rättskunskapen, får springa till etik och livsfrågor och har då missat 25 min av den lektionen.. men hinner inte med religonen också för hur jag än gör kan jag inte vara på två ställen samtidigt.

Så tack vare att det inte dök upp en lärare idag så ligger jag nu efter med ett prov i religonen      J*ÄVLA SKIT!


Haft kafferep med Mimsan idag, sjukt mys. Min fiiiina jacka kom även idag så var nere på Ica och hämtade ut den, super duper nöjd. Vad annars? Idag har vi ätit BBQ marinnerad fläskfile med potatis, baconlindade herrikuvert och hemmalagad brunsås, sjukligt mumsigt!

Det börjar närma sig jul och planerna är i full gång med presenter och annat, funderar över hur tusan jag ska möblera om för att kunna få plats med min julgran, är ju inte jul utan min fina gran.


Blev inte exta mamma till Josse och Linus lilla Leeroy, de kunde inte släppa iväg honom, det är ju deras kärleksgris. Vilket jag kan förstå mysigare kanin får man faan leta efter, vill du ha en kelig kanen? ett tips! Ha kaninen på toaletten, då har man hur många runder om dagen som helst som man pratar och kelar med sin kanin.


Idag bjuder jag på två bilder på mina vackra pågar, när de är lugna och fina =D

ENJOY!

   

(Ozzy Och Viking)

Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 25 oktober 2011 23:50

Ikväll har det bara vart massa mys, kollat på The prince of egypt.

Ska snart kasta sig i sängen skola imorgon med ju.

 

( Bild tagen från Google )


Uppdaterar mer imorgon tror jag, känner mig lite lam och lat idag, så orkar helt enkelt inte.

Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 25 oktober 2011 08:58

Ja, kommer ni ihåg den jag blev dökär i från ellos?

Well, nu på morgon kvisten har jag vunnit den för en slant eller två billigare, på tradera ÄR så glad.

Vill ha den nu, nu NU...

 

( för er som ej mindes den kommer här en bild, visst är den toppen snygg, bilden kommer från eloos hemsida )

Av sandra - 24 oktober 2011 22:33

SÅÅÅÅÅÅÅ J*ÄÄÄÄÄVLA ROLIG!

Av sandra - 24 oktober 2011 21:27

Nu har man fått klart mitt svenska arbete, det tog några timmar men jag är nöjd, Zeke tyckte det lät bra också, så nu hoppas vi bara på att min lärare kommer men samma tycke.

Men för att återgå till huvudrubriken. Mamma igen? Ja, det ska jag bli för ett drygt halvår framåt till en söt liten rexkanin, ska typ bli fodervärd till honom, Leeroy heter denna killen och en keligare kanin får man leta efter.

Det är egentligen Josse och linus kanin, men de har lite ont om plats så nu under vintern ska de renovera sitt uthus så deras djur ska bo där sen, så ska lilla Leeroy bo hos mig sålänge.


Här har ni en bild på den "lilla" sötnosen

 

Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 24 oktober 2011 01:35

Sista Låten Ikväll För Öronen Blir, Nordman Med Sin Låt Brudrov.

Mig Gilllar, Gör Du?

Ovido - Quiz & Flashcards