sandrassanning

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av sandra - 24 oktober 2011 22:33

SÅÅÅÅÅÅÅ J*ÄÄÄÄÄVLA ROLIG!

Av sandra - 24 oktober 2011 21:27

Nu har man fått klart mitt svenska arbete, det tog några timmar men jag är nöjd, Zeke tyckte det lät bra också, så nu hoppas vi bara på att min lärare kommer men samma tycke.

Men för att återgå till huvudrubriken. Mamma igen? Ja, det ska jag bli för ett drygt halvår framåt till en söt liten rexkanin, ska typ bli fodervärd till honom, Leeroy heter denna killen och en keligare kanin får man leta efter.

Det är egentligen Josse och linus kanin, men de har lite ont om plats så nu under vintern ska de renovera sitt uthus så deras djur ska bo där sen, så ska lilla Leeroy bo hos mig sålänge.


Här har ni en bild på den "lilla" sötnosen

 

Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 24 oktober 2011 01:35

Sista Låten Ikväll För Öronen Blir, Nordman Med Sin Låt Brudrov.

Mig Gilllar, Gör Du?

Av sandra - 24 oktober 2011 01:21

Då var denna helgen slut igen och skolan tar till senare idag som vanligt, skönt att man har "slöstart" på måndagar, har förvisso matte, men det är också den enda lektionen man har på måndagar. Så imorgon blir det matte mellan 13-15. och innan dess och efter det så är det svenska för heeeeeela slanten. kört fast som fan känns som hjärnan har dött till den jäkla uppgiften.. men men måste lösa det imorgon för det skall vara inne på tisdag. Sedan har jag inte riktigt fattat om vi skulle ha muntligt på arbetet på onsdag eller om vi skulle förbereda inför muntligt på onsdag, ajja lär ju märkas vad som sägs på tisdag =P.


På fredag är det prov i Religonen igen, Buddismen denna gången känner mig väldigt säker för en gångs skull, men kanske huvudet som luras vem vet. Känns dock som om jag har koll på det hela, har en bra och rolig lärare i det ämnet kanske det som gör det =).


Annars i veckan blir det att röjja i lähenheten, Haft fullt upp i helgen ju så ser ut som ett litet bombnedslag här hemma just nu, inte så kul men heltklart värt det. Ska tvätta på Tisdag också, mindre kul men skönt när det är gjort. och på tisdag är dt även löning skönt som bara den, börjar bli lite tomt på mat i alla skåpen, tänkte flörta med mamma och pappa om vi kan storhandla denna månaden för de är ju helt sanslöst vad dyrt det är att handla lite då och då eller dag för dag =O Vi i svedala har ju bara små matbutiker som Coop och Ica och det blir dyrt i slutändan, ska bli intressant och se om man kan storhandla i svedala, då de byggt färdigt den stora matäffären här, det är ju en Ica Kvantum så ska byggas så frågan är om dt verkligen blir billigare, jag menar brukar ju storhandla på antingen Ica Maxi i malmö eller CityGross i Staffanstorp.. och där blir det ju en stor skillnad på kostnaderna.. men men vi får se.


Nu ska denna tös ta en macka och sedan gå och lägga sig. Natti Natt på er alla.

Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth// Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards