sandrassanning

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av sandra - 18 oktober 2011 21:04

Well, det kan man väll sammanfatta måendet i idag, jag såg fram emot att få ditt stöd idag Fh. Att kunna prata med dig idag och få ditt stöd då allt känts som skit idag. Men dök du upp? Nej! Svarade du när jag ringde? Nej!

Det kändes som ett stick i ryggen, visst vill jag komma igång med spelet du ska låna mig tills jag kan köpa mitt eget, men framförallt behövde jag dina ord, din axel och ditt stöd, jag förstår att du har en familj att se efter och att planer kan gå i stöpet men det minsta du kan göra är då att svara och säga det. Jag älskar dig Fh och du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, men idag blev jag verkligen besviken.


 


Annars har jätteprov i rättsknskap på torsdag om jag inte redan berättat det, känns stressigt och förvirrat alltihop, men ska nog gå bra.

Taggad inför lördag, allt är så gott som klart, ska bara inreda lokalen också.

Svenska arbetet verkar bli svårare än jag trott uff,, men jag ska fan ta och fixa det, om jag så ska behöva sitta flera dygn i streck.


Men nej, annars är det helt ok, förutom att min cykel nyckel fått ben och sprungit bort. Nu blir det wrestling för hela slanten HEJJJJJA RANDY, min egna lilla snygging. Grrr* mjau!


Til Next Time,Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth//Sandra

Av sandra - 18 oktober 2011 16:04

  Vart i Byn och handlat cola =D så nu vet ni det..

Til Next Time,Tell The Truth The Whole Truth And Nothig But The Truth//Sandra

Av sandra - 18 oktober 2011 01:55

Efter många timmars letande efter musik som passar alla i smaken avslutar jag nu kvällen med något JAG gillar vilket ikväll som sista låt blir, Avenged Sevvenfold med deras låt A little piece of heaven. ENJOY!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards