sandrassanning

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av sandra - 14 oktober 2011 16:09

Hej på er alla, fruktansvärt skönt att det är fredag kunde inte kommit mer lägligt. Ikväll blir det myskväll för hela slanten, god mat och kanske en eller två bra filmer. Är bjuden på fest ikväll hos Calle, men orkar inte riktigt, det är en bit dit och så ska man ha koll på hundarna och så ska Zeke upp imorgonbitti igen, så hoppar fest denna helgen då det känns som om det bara kommer bli stress och så av det då man ska ha annat för sig man vill ju gärna kunna stanna en stund och slappna av. Så lär er köra vänner, vill ni festa med mig och Zeke så lägg festerna på lördagarna.

Ajja, mer krut till den 22 då vi har vår fest, kommer bli superbra tror jag, köpt hem läsk och godis till festen idag, så det känns att det närmar sig med storsteg.


 


Måendet annars är väl varken bra eller dåligt, känner mig bara lite deppig och allmänt missnöjd med mig själv och mitt utseende, idag är allt fel med mig själv liksom, jag känner mig dötjock, för stora fötter, för små bröst, känner mig ful och helt oattraktiv. Ja, tänk så synd det är om mig, Väl medveten om att alla har sina UP & DOWN i sitt mående, självförtroende och i sin självkänsla men bara för det böhöver man inte gilla läget, man behöver inte tiga och låtsas som ingenting, för det är okej, att känna att man är den äckligaste/ fulaste i världen, bara man inte gnäller om det alltid.


Nu blir det lite tv, palla datanörda sig.. ska ju göra det tillräkligt i helgen om FH har tid att komma förbi med spelet till mig =)


Til Next Time,Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth//Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards