sandrassanning

Alla inlägg under januari 2012

Av sandra - 4 januari 2012 12:29

Well, innan jag tar mig i kragen och släpper bildbomben ifrån årets Nyårsfest. Så kommer den obetydliga men Ack så viktiga 2011 listan.. så varsågoda en summering av mitt 2011. =) enjoy!


2011


Gjorde du något detta år som du aldrig gjort förut?
Klarade av att ta mig i kragen och ta tag i skolan på allvar =)

 

Höll du något av dina nyårslöften?

 nyårslöften, vad är det?
 

Blev någon av dina vänner föräldrar i år?

 Japp, grattis än en gång till dem.
 

Dog någon som stod dig nära?

 Det kan man ju säga.
 

Vilka länder besökte du?
Danmark.

 

Är det något du saknade detta år som du vill ha 2012?
Jobb, men pluggar ju så får se hur det blir med den biten.

 

Vilket datum från 2011 kommer du alltid minnas?
21/6 =D <3 och Wrestlemania =D

 

Vad var din största framgång 2011?
Att jag börjat hitta mig själv och trivs med den jag är.
 

Största misstaget?
Att falska människor än hittar in i mitt liv.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

 sjukskriven, förkyld och feber inte värre än så 
 

Bästa köpet?
Ozzy<3

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Räkningar, kan man någonsin spendera mest på någonting annat =O

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Då jag insåg att det fortarande fins guldkorn till vänner i världen och jag har fan flera stycken ='D
 

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Kapten Röd- 1 miljon NOLLOR

Pain- Dirty Women

Nickelback- Burn it to the ground
 

Var du gladare eller ledsnare detta år än andra?
Gladare

 

Vad önskar du att du hade gjort mer?
Hunnit ta körkortet.

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Haft färre bollar i luften, en sak i taget hädanefter.

 

Hur tillbringade du julen?
Familjen =)

 

Blev du kär i år?
Som Fan I Min Zeke<3
 

Favoritprogram på tv?
TV urk!

Något du önskade dig och fick?
Bäddmadrass hell yeah, nu sover man gott som bara den  =) dock happifisk över allt jag fått detta år =)

Något du önskade dig och inte fick?
*privat*

 

Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
Mindre skitsnack, tänk vad trågiga liv människor ha som måste lägga skit i andras liv =0

 

Vad fick dig att må bra?
Då tanken slog mig att jag har familj ch vänner som älskar mig precis för den jag är, finns inget som slår det.

 

Vem saknade du?

I Missed My guardian Angel 


Högsta önskan just nu?

*Privat*
 

Har du något nyårslöfte detta nyår?
Att jag ska ta en sak i sänder och ha så jävla roligt som jag bara kan på vägen, sedan om jag kan få tummen loss och skaffa det där körkortet, så blir ju ingen mindre ledsen, eller?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards