sandrassanning

Alla inlägg under mars 2012

Av sandra - 30 mars 2012 15:23

ilsken och aggresiv idag känner jag...musik passar bra just nu...












Enjoy.. nu ska jag ta mitt hatiska jag och hoppa i duschen..

Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 30 mars 2012 15:14

Vänskap.. tillåt mig att skratta.. vänskap.. hahahah^^ vad är det?


Av sandra - 30 mars 2012 10:26

Efter många dagar, veckor kanske månader? så är jag iaf tillbaka nu och skriver i denna lilla blogg. Känner mig just nu som ett självförvållat kaos på två ben, antar att det är omständigheterna runt omkring som bidragit till det hela, men i slutändan mitt egna lilla kaos då det är jag som ska hantera och reflektera i det hela. Har vart en hel del men vill ju inte gå in på deatalj här, dels för att alla inte har med detaljerna att göra och dels för de finns de som läser min lilla oväsentliga blogg som kommer bli utomsig av oro och bekymmer.


Landade från början bara i en liten självförtroende krig med mig själv, vem gör inte det då och då? Tappade stinget en del, men tänkte att neä, skärp dig sandra det är bara massa hjärnspöken du fixar detta. Tänkte ja för fan nu tutar vi och kör, drog på fest där det spårade ur och min vännina blev misshandlad av någon hon trodde var bättre än så, kaos igen, jag menar hur ska man hantera en sådan sak egentligen, men fick äntligen lite sömn igen efter den nya händelsen och kände mig fit för skolan igen, då landar mammi på akuten, visst det är ingen jättepanik och hon kommer klara sig helskinnad ur det hela. Dock är det endån en slags påfrestelse och ett orosmoment. Men jag tar mig ur detta också, blev bara lite mkt där på en väldans kort period.


Lyckats sköta skolan trots allt, även om det blev lite slött och slarvigt där en kort taga, nu är det iaf lov efter dagens skoldag och jag ska jobba ikapp lite grann i engelskan annars ligger jag rätt bra till faktiskt, vilket jag är stolt och glad över eftersom denna svacka drabbade först och främst skolan. 


Annars är det fan inte mycket med mig och mitt liv, jag äter sover, jobbar, pluggar, myser vovvar och har det egentligen förbannat bra. Nu..? Ut med mina fina voffsingar.. Sen..? Dusch och skola =P


Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Av sandra - 1 mars 2012 15:17

Well som alla andra som har skrivet om detta eentliga enländiga program så kommer även jag göra detta, dock tror jag mitt kommer se lite annorlunda ut, eftersom jag är jag och jag brukar uppfatta allt på andra sätt.


De har vart inne i huset nu i drygt två veckor och tycker det har vart som en berg-o-dal-bana, mest slött och tråkigt förutom det där pirrande stupet i början, som förväntat så är det allt och alla som rycker ihop till höger och vänster dock i väldigt små mängder då de alla nästa följer det där med att brusa upp när det händer vända på ryggen och gå och sedan använda "onda ögat" metoden. Hoppas det blir bättre snart.


Hannah W: Allas lilla hatobjekt, förutom mitt. Jag älskar bruden. Hon provecerar och beeter sig som jag vet inte vad, vilket alla köper och går på, isn't that ironic? Jag menar hon jobbar med det och älskar det, hon får mina kvällar att vara fyllda av skratt då hon är helt sanslöst rolig. Snälla sveriges befolkning låt henne stanna kvar, så vi alla i slutändan kan avslöja hennes fula spel, jag menar hur många har inte sett hennes riktiga sida än? jag har vid flertalet gånger.


Joe: Åh, söta, älskade lilla norrläning. Visst, kan man inte annat än gilla honom, hans "pole-dance" och hans störtsköna kommentarer, än en gång han föll för hannah W där en taga, för som jag säger hon har även en fin och mjuk sida, frågar ni mig gick hannah miste om en fin kille. Jag kan se Joe ta hem detta.


Kija: Vår egna lilla Svedalabo, så söt, snygg och sexig. Hon är verkligen sig själv. sockersöt och bossig. Står för allt hon säger och gör. Men vill se lite mer innan jag säger för mkt.


Tenny: hahaha^^ vilken bonde, jag avgudar honom, dessvärre tyckte jag han tappade en del av sig själv då Petronella gick, men han kommer nog hitta sig själv igen, tiden läker sår eller hur är det nu.


Marcel: Well, what to say?! säger vaken bu eller bä än. han har visat sig lite väl liten men sedan har han sina stunder då han blir stor som fan.


Hanna J: Tråååkbomb, sedan marcel kallade henne för man har hennes nya feticsh blivigt att ha så lite kläder på sig som möjligt, inte kul. är det något slags måste för henne för att alla dag ut ska se att hon är kvinna, hallå!? vi alla vet att du är det förutom marcel då, som egentligen bara sa det för att du dissade att ha sex med honom. stå på dig ist för att klä av dig bruden.


Hanna R: här har vi en tös med klös hon syns hon hörs och hon tar för sig och backar inte undan. Jag gillar henne, dock tycker jag det är för mkt räddande a andras ryggar, det är en tävlig i slutändan stumpan och även om du ställer upp för andra så innebär inte det att dem kommer göra detsamma för dig.


Annica: Säg till Marcelo att du vill ha honom ist för att fjanta med det, annars är hon jävligt tråkig hon med. hon säger inget, gör inget och är allmänt surskallig var och varannan dag. byt ut henne.


Marcelo/ Lars: återkommer med dessa, har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om dem. dock får Lars jävligt mkt respekt av mig pga att han är Straigt X, riktigt awesome. Marcelo kommer nog ställa till med lite i framtiden han är väl trots allt "brudmagneten eller?


Jessica: Do I need to say anyting at all?  Hon är ju störtskön dock väldigt energitagande, allt gnäll och tjaffs och prat i allmänhet kan driva vem fan hon helst till vansinne, dock så är det mitt tckte har svårt för henne och hennes personlighet, så hon hade inte vart någon jag kunnat umgås med, men honär väldans underhållande.


Camilla: Hmm, festpingla med vett bakom pannbenet, har kul men är inte stört, bäst och vackrast attityden i huset. Mystjej, dock har jag inte uppfattat mer än att hon är en fest glad tjej. Hon och anamdeus?! Hmm.. den som väntar får se.


Jimmy: åh ja! denna killen väntar jag bara på resten av kaoset mellan honom och jessica det måste ju komma, annars är han e reko kille som med tiden kommer slappna av och komma ur sitt skal, jag vill se mer av honom. sedan vem röstar som jag att han och kija är väldans söta tsm?!


Amandeus: En liten Håkan Hellström, dock ara till utseendet sedan är han en helt annan person, jag vet inte om jag gillar honom eller inte tycker han är väldans liten och tyst och man vet inte alls vad han går för.. hmm intresset är dock där, hoppas han kan blomma ut och ta iaf lite mer plats.


Sipan: Well, ingen kille som jag vill se i huset han klarar inte av utmaningarna, han ger upp och tar ingenting på allvar. vilket sätt att få 500lax på, fortsäter du på detta viset grabben kommer de där laxen simma ifrån dig fortare än kvickt!


Har jag missat någon nu, så var dem inte ens värda att nämnas då dde tydligen inte ens gjort ett avstamp i mitt minne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards