sandrassanning

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av sandra - 7 oktober 2011 23:52

Dagen har vart helt okej, vaknade och var iväg till skolan, sedan hem och ut med vovvarn, pussade hejdå på Zeke sedan bar det av hem till underbara Josse och Linus. Fick smaka på deras goda mat då jag kom precis då de skulle sätta sig för att käka. När vi käkat tog vi oss en cigg, sedan blev det att ställa sig vid spisen igen för att ordna mmed morgondagens mat, kyckling/ bacon sallad med fetaost, åhh längtar redan ska bli sååå mumsigt.. jag är en sucker för sallad, men framförallt för llt som serveras med kycklingfile.


Lagom till salladen var klar trillade Nathabus  in så då tog vi nya tag och badade och klippte klorna på hennes små marsvin så du är dem fina  och rena till utställningen imorgon, kommer dock dö ska försöka komma upp och vara klar till 07, klockan är nu 00 och jag är inte ens trött, kommer ju bli lyckat eller inte. Men, men Josse lovade att ringa och terrorisera mig så jag  kommer upp, så känns lite mer stabilt iallafall.


Så imorgon kommer denna tös befinna sig på marsvins utställning mellan 08 och 16-17. Älskade bror Emil och hans pingla ska se efter mina barn så de slipper vara ensamma hela dagen.


Så nu blir det Cheeters(stavning?!?) på TV 11 ett glas Cola, några cigg och lite smsande med min vackra Mimsan.. sedan blir det bingen, eller ja jag ska försöka annars får jag ju hämta stekgärnet..


NattiNatt och som vanligt avslutar jag med...Til Next Time...

Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth// Sandra

Av sandra - 7 oktober 2011 17:13

En snabb uppdatering.

Skall strax pussa Zeke hejdå över helgen då han ska till Linköping på  Folkdans Sm.

Sedan är det dags att hoppa i regntåliga kläder och  trilla in hos Josse =) Ska bada marsvin tills vi tuppar av, eftersom hon ska ställa ut sina marsvin i Landskrona imorgon.


Så vi synes och höres, när jag kommer hem ikväll igen.


Til Next Time. Tell The Truth The Whole Truth And Nothig But The Truth//Sandra

Av sandra - 7 oktober 2011 00:12

Vet om att jag precis startat min blogg, men den ska ju kanske ha lite val och alternativ, jag skriver ju som sagt om allt jag känner att jag behöver få ur mig.

Ni får gärna ge respons i form av kommertarer, på vad ni tycker.. övereagerar jag, saknar det något, vad vill ni läsa om? saknar ni svar på era frågor?


Så skriv som sagt detta är jag och mitt liv, de val jag gör, det som får mig att må bra/ dåligt, de som intresserar mig, det som får mig att reagera, min värld, min syn på det hela, min sanning.


Men du kanske vill a svar på vad jag tycker om en viss sak/ ämne eller vad som.. berätta för mig.. om inget annat så följ med en stund och skriv när du kommit på något, om inget annat kan du ju tala om vem du är och hur du hittade hit och varför du fortsätter läsa.


Til Next Time.Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth//Sandra

Av sandra - 7 oktober 2011 00:08

Kvällens/ nattens sista låt blev från Everlast.. älskar denna låten.. Whitetrash beautiful..*älska*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards