sandrassanning

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Halloween

Av sandra - 23 oktober 2011 23:41

     


     

( Zeke´s make up & Min make up )


Festen blev riktigt bra, även om vissa blev lite väl runda under fötterna. Men det är ju sådant som händer. Alltid någon som tar den där ölen extra och ballar ur, synd men sant. Lade sjukt mycket tid och energi på min och Zekes make up,  vilket lönade sig för mig =) Kom på andra plats, tack alla sötsaker som röstade på mig.

Stämmningen var toppen, musiken var klockren, lokalen var bra pyntad och alla verkade sjukt nöjda med vad jag, Zeke, Linus och Josse åtsakommit med våran HalloweenFest.

Det var glada miner, massa prat, alla kände nästan alla vilket är skönt när man har en sådan stor fest, många som dök upp som det var evigheter sedan man träffade, vilket var helt J*ävla underbart. Så  känner att jag med mina hjälpande vänner vill göra en tradition av detta, att ha en årlig Halloweenfest, får väll se vad de andra tre säger om saken, hoppas dem också är taggade, eller om man ska ordna lokalfest lite då och då men ta en liten summa "inträde" jag menar det är allt för sällan som man kan festa med alla sina härliga vänner samtidigt och då hade det u vart awesome om man hyrde lokalen med tog en liten summa så man fick igen för lokalen igen jag menar vi snacka 10-20 kr, sedan kanske man har "vanlig" lokalfest ibland för 20 kr inträde och har någon tema lokalfest ibland för kanske 50 kr. Vem vet!? planerna är många men man får väll höra sig för vart alla andra står om det är något intresse för iden över huvud taget.

Men för att summera, Jag tyckte allt gick fruktansvärt bra och jag är supernöjd, Nu blir det på det igen den 5:e November med älskade Josse N, Någon klubb i Hbg vid namn Metalbar som ska ha Halloween A La Hell då, så ska ta mig dit med henne, någon som vill haka på?


   

( Färdiga! Min Hela Outfit & Zeke's Hela OutFit )
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 25 september 2013 01:49

Tjoo.. neä, ärligt.. orkar inte klydda med en ny blogg, design och allt som nu skall ordnas med. Jag har nog en del av mitt gamla jag kvar, här sitter jag kl är tio i två i skrivande stund och sömnen känns inte ens nära. ska upp 07:00, känns inte...

Av sandra - 14 augusti 2013 14:17

Hmm.. liet knallar vidare, jag är samma Sandra, men samtidigt inte.. så frågan ligger just nu i om man bara ska starta om på nytt i denna blogg eller göra en helt ny.. och faktiskt försöka hålla liv i den.. haha^^ livet kommer ivägen allt som oftast ...

Av sandra - 29 december 2012 16:27

Ja, nu är julen avklarad och det har vart toppen, massa skratt, god mat och underbara människor runtomkring mig. Kan verkligen inte klaga. Fått massa fina julisar och de man gett verkar lika nöjda över sina som jag är med mina, vilket är awesome. ...

Av sandra - 21 december 2012 15:51

Nu är man hemma igen efter op i ljungby. Jag mår bra är mest öm och slö. Vilket är skönt att jag slipper att ha ont. Ikväll kommer mina älskade voffs hem och min underbara gubbe går på sin semester idag så jag får hjälp och sällskap:) känns helt ok ...

Av sandra - 18 december 2012 12:47

Idag är dagen innan op. Idag ska jag ringa och få reda på vilken tid det blir imorgon. Jag hoppas det ligger på morgonen/ för middagen. Nerverna och nervösiteten är väl under kontroll än så länge.. Men när man väl vet så blir det väl värre.. Det bli...

Ovido - Quiz & Flashcards