sandrassanning

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2011

Önskelistan

Av sandra - 10 oktober 2011 01:51

Ja, snart är det ju faktiskt jul och en del har frågat mig om vad jag skulle vilja ha i present och så, sagt att jag velat ha en symaskin till mamma, men har kommit på mig själv att det vill jag nog inte alls ha, har varken tid till att lära mig, energi/ tålamod till att klara av det eller ekonomi för att kunna sy mitt eget.

Så haft lite problematik och så.. för tycker verkligen mi garderob är världens tråkigaste, jag har fina kläder och så det har jag verkligen, men känns som om jag använder samma plagg alltid. Mitt i allt internetande häromdagen så trillade jag in på en klädes sida som hade massor med fint, så nu känner jag att jag vill ha en massa mjuka paket.

Här kommer lite smakprover på det som jag verkligen tycker om från sidan =)

   

                   Byxa drake 279 kr  Linne Leo 179 kr    Byxa sliten svart 229 kr

            Tjocktröja 179 kr  Skinnbyxa svart 349 kr  Linne svart & Vitt 169 kr/St

       

( bilderna är lånade från hemsidan, kläderna finns på bonprix.se )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 25 september 2013 01:49

Tjoo.. neä, ärligt.. orkar inte klydda med en ny blogg, design och allt som nu skall ordnas med. Jag har nog en del av mitt gamla jag kvar, här sitter jag kl är tio i två i skrivande stund och sömnen känns inte ens nära. ska upp 07:00, känns inte...

Av sandra - 14 augusti 2013 14:17

Hmm.. liet knallar vidare, jag är samma Sandra, men samtidigt inte.. så frågan ligger just nu i om man bara ska starta om på nytt i denna blogg eller göra en helt ny.. och faktiskt försöka hålla liv i den.. haha^^ livet kommer ivägen allt som oftast ...

Av sandra - 29 december 2012 16:27

Ja, nu är julen avklarad och det har vart toppen, massa skratt, god mat och underbara människor runtomkring mig. Kan verkligen inte klaga. Fått massa fina julisar och de man gett verkar lika nöjda över sina som jag är med mina, vilket är awesome. ...

Av sandra - 21 december 2012 15:51

Nu är man hemma igen efter op i ljungby. Jag mår bra är mest öm och slö. Vilket är skönt att jag slipper att ha ont. Ikväll kommer mina älskade voffs hem och min underbara gubbe går på sin semester idag så jag får hjälp och sällskap:) känns helt ok ...

Av sandra - 18 december 2012 12:47

Idag är dagen innan op. Idag ska jag ringa och få reda på vilken tid det blir imorgon. Jag hoppas det ligger på morgonen/ för middagen. Nerverna och nervösiteten är väl under kontroll än så länge.. Men när man väl vet så blir det väl värre.. Det bli...

Ovido - Quiz & Flashcards