sandrassanning

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Jag är inte arg, jag är vansinnig!

Av sandra - 6 oktober 2011 23:02

Innan jag går in på detaljer om varför jag inte är sur eller arg, utan helt jävla vansinnig.. Så vill jag än en gång tacka min underbara svägerska Rosanna, som gjort min totalt helt jävla underbara header.. tack, tack, tack, TACK! Du är bäst.


Well de senaste dagarna har allt som inte får veta faktiskt hänt, min vackraste Natha har fått avliva sin söta råtta då den fått cancer och inre blödningar, även börjat prata med en vän som jag inte sett på ett riktigt bra tag. Mimsan, vi tappade av någon andledningen kontakten en taga, men har pratat ikapp nu igen och det är just allt detta som gjort mig så jäkla förbannad.. Att allt ont alltid ska drabba de bästa.

Det som egentligen känns värst är att jag känner mig så hemskt värdelös, då jag inte kan göra ett skit åt det hela.

Visst, det är illa att behöva ta farväl av ett djur, oavsett storlek eller hur länge det funnits i ens liv. Men det Mimsan råkat ut för är ju helt absurt, tänker inte skriva en hel roman av det hela för då kommer det bli än mer kaos, men att bli övergiven och lämnad i sticket då man väljer att räta ut sitt liv och välja en renare och sundare väg, trodde det var då man skulle höja den personen till skyarna, för all den styrkan och modet som krävs av en människa för att rensa ut på ett sådannt vis, men tydligen inte.. Uff jag blir så Förbannad och vansinnig vart är världen på väg egentligen? Det känns inte alls rättvist, men jag hoppas att ni vet att jag älskar er av hela mitt hjärta och att ni alltid har mig att vända er till oavsett tid och dag.


Til Next Time.Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth/ Sandra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra - 25 september 2013 01:49

Tjoo.. neä, ärligt.. orkar inte klydda med en ny blogg, design och allt som nu skall ordnas med. Jag har nog en del av mitt gamla jag kvar, här sitter jag kl är tio i två i skrivande stund och sömnen känns inte ens nära. ska upp 07:00, känns inte...

Av sandra - 14 augusti 2013 14:17

Hmm.. liet knallar vidare, jag är samma Sandra, men samtidigt inte.. så frågan ligger just nu i om man bara ska starta om på nytt i denna blogg eller göra en helt ny.. och faktiskt försöka hålla liv i den.. haha^^ livet kommer ivägen allt som oftast ...

Av sandra - 29 december 2012 16:27

Ja, nu är julen avklarad och det har vart toppen, massa skratt, god mat och underbara människor runtomkring mig. Kan verkligen inte klaga. Fått massa fina julisar och de man gett verkar lika nöjda över sina som jag är med mina, vilket är awesome. ...

Av sandra - 21 december 2012 15:51

Nu är man hemma igen efter op i ljungby. Jag mår bra är mest öm och slö. Vilket är skönt att jag slipper att ha ont. Ikväll kommer mina älskade voffs hem och min underbara gubbe går på sin semester idag så jag får hjälp och sällskap:) känns helt ok ...

Av sandra - 18 december 2012 12:47

Idag är dagen innan op. Idag ska jag ringa och få reda på vilken tid det blir imorgon. Jag hoppas det ligger på morgonen/ för middagen. Nerverna och nervösiteten är väl under kontroll än så länge.. Men när man väl vet så blir det väl värre.. Det bli...

Ovido - Quiz & Flashcards