sandrassanning

Alla inlägg under februari 2012

Av sandra - 8 februari 2012 00:29

Well i know.. jag suger på det här med att blogga, antar att det inte riktigt är min grej men jag ska försöka bättra mig. Så vad står på i mitt liv? Har börjat en ny termin i skolan, kul.. en del jobbiga ämnen andra riktigt roliga. Behöver inte gå närmare in på det, ni lär fatta med tiden vilka ämne jag har.

Jag kan även berätta att jag klarade förra terminen, vilket jag är superglad över. Vad året har att erbjuda vet jag inte riktigt än, vet att jag ska till gbg i början av mars och att det kommer bli riktigt häftigt. Ska dit med det nya jobbet Kyäni. Vid intresse kan du ju alltid slå en pling, och har du inte mitt nummer så skriv ett meddelande här så kan vi nås på så vis.

Måendet går upp och ner just nu och kan inte riktigt tala om varför, men försöker hålla mig i kragen och se framåt se allt det posetiva, men vissa dagar är det svårt, antar att Januari/ Februari bara är sjukligt deprimerade månader. Kylan gör det inte heller bättre har fruktansvärt ont i mina leder, kanske borde kolla upp det, men det får bli när tid och pengarna ger tillstånd till detta.

Vill slänga in lite kort ett stort tack till min vackra familj och vännerna som alltid finnes då man behöver dem, vad skulle lilla jag gjort utan er, antagkligen gåt under jord för längesedan. Är evigt tacksam att jag har er.

 

Nu ska denna tös ta sig en nattacigg med sin påg sedan kallar sängen skola imorgon woopwoop!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards