sandrassanning

Alla inlägg den 25 september 2013

Av sandra - 25 september 2013 01:49

Tjoo..

neä, ärligt.. orkar inte klydda med en ny blogg, design och allt som nu skall ordnas med.

Jag har nog en del av mitt gamla jag kvar, här sitter jag kl är tio i två i skrivande stund och sömnen känns inte ens nära. ska upp 07:00, känns inte speciellt stabilt.


Däremot har jag haft en helt otroligt mysig dag, en av mina närmaste vänner har var här, myst käkat snackat.. så underbart.. så tryggt har det känts, allt för längesedan det var så avslappnat.. kändes inte som en hel dag. mer som en kvart.


Har mina älskade voffs kvar, thank god! vad skulle jag gjort utan dem, har numera två älskade ormar.. Ella och Thor =P


-Arbetslös, timanställning utan några bokade timmar.. great! not!

-Försöker hitta motivationen till körkorts teorin, går mindre bra.. fråga mig inte varför.. har inget svar på det.

-Söker jobb utan resultat..tyvärr

- pendlar i mitt mående värre än jag vet inte vad

- tårar är en del av vardagen, en stor del.


well, nog om eländet, skjut mig! eller neä, har vackra varelser och individer som är beroende av mig, får stå kvar på dessa fötter en taga till.. även om det känns sjukt tungt just nu.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards