sandrassanning

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av sandra - 23 juli 2012 19:15

Ja, det är vart jag spenderat min helg sjukt mys och trevlig har helgen vart, med små undantag som alltid, saknat mina vovvar men vet att mina älskade svedala vänner ser efter dem väl :)

Jag är lyckligt lottad att ha så många fina äkta vänner, framförallt nu när jag själv inte är på topp, de förstår och ifrågasätter mig inte. Jag hade kunnat dö för er de hoppas jag att ni vet och aldrig glömmer, likaså gäller min vackra och älskvärda Törnstråle familj <3

Helgen har i vilket fall som innehållt trädgårdsarbete, bus med vovve och barn, sjukt god mat, långa och roliga diskutioner och bäst av allt förbannat många goa skratt och hyss :D kan man be om mer? Nej, verkligen inte.

Men trots allt gott jag har i mitt liv, så känner jag mig vilsen och kluven, jag har magkatarr och en ständig oro i kroppen, alltid stressad. Antar att det går över som så många gånger förr. Men det är jobbigt och påfrestande och det tar alla krafter ifrån mig.

Så jag hoppas att jag kan komma förbi det snart, det förstör så enormt mycket för mig och de som älskar mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards