sandrassanning

Alla inlägg den 11 december 2012

Av sandra - 11 december 2012 15:05

Av sandra - 11 december 2012 00:18

Och jag har införskattat skor till sommarn :/ så blir det med rea, men fiiina är dem.

Annan obefintlig info är att jag bor på egen hand nu med Viking, Ozzy och Ella men de finns en speciell person i mitt liv.

Hundarna är helgalna i snön, helt sjukt vad kul dem har och galet mycket det kommit på så få dagar. Har även en ny bebis en pyton orm, grymt vacker är hon min lilla Ella.

Snart är termin ett klar av de två jag ska gå, sedan är man åtminstonde utbildad till något. Redovisnings assistent! Låt oss hoppas att de finns ett litet jobb till mig då.
Så till sommarn SKA jag ta mitt körkort, trött på att vara begränsad, inte bara i livet utan i jobbvärlden också. Så efter skolan blir det körkort.

Jul i Landskrona hos min speciella och underbara Sanne med barnen den 23 dec :D
Jul med min familj den 24 dec :D
Tomtande för pågarna hos Pia och Jenny den 25 dec :D

Just det ja! Operation den 19 dec på ljungby lassarett, vill tacka underbara Pia och Jenny som ställer upp och tar mina voffs. Det betyder otroligt mycket.

Så julen blir fullspäckad men nyår lugnare än jag vet inte vad, skolan börjar igen den 9 jan. Då hoppas jag att vara på benen igen.

Här har ni bilder på lite smått och gott!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards