sandrassanning

Alla inlägg den 5 december 2011

Av sandra - 5 december 2011 01:57

Vi känner till din falskspel!!!




Av sandra - 5 december 2011 01:36

Använder mig av andras ord, men det skiter jag i för fyy fan.. nu är det fan nog.

Orden som gäller ikväll är. Jag är inte sur eller arg, jag är vansinnig.

Jag menar hur långt får man gå, lider du av någon slags förföljelsemani. Du verkar ju vara riktigt bakom flötet. Kom över det, inse att man inte behöver dig, att ens liv är fan så mkt bättre utan dig och dina falska ord. Ord som man en gång trodde på, men som du tydligen kastar vilt omkring dig för att få din vilja igenom.

Nu är det fan nog liksom, att du inte kan glömma och inse själv att du är en värdelös liten skit som inte har ett skit att erbjuda i alla fall inte hos oss, våran familj. Vi klarar oss bttre utan dig och dina falska historier, du snackar så mycket och tror att vi inte ska förstå att du ljuger. Fyy satan för dig. Försvinn ur vårt liv, vi behöver inte dig.


Nu har du fått det att koka över, jag tänker inte vara snäll längre, du bör passa dig riktigt noga nu, passa för vad du säger och gör, fall du kan ta konsekvenserna för dina val från och med nu. Gissa om jag ska jaga dig och förfölja dig om jag får höra en sak till som du utsatt min familj för. jag ser kanske inte mycket ut för världen i dina ögon, jag kanske ser liten och oskyldig ut, men hör dig för så lär du få höra annat, för denna gång gick du föööör långt din jävel!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards