sandrassanning

Alla inlägg den 4 november 2011

Av sandra - 4 november 2011 01:47

 

Helt unikt terrarie, till odlor, spindlar, skorpinjoner eller mindre ormar.

Vid intresse skriv en kommentar så ger jag dig mer information.

Mvh Sandra

Av sandra - 4 november 2011 01:33

Äter nu en nattamacka för att sedan begrava mig i sängen, upp hyfsat tidigt imorgon.. ska fixa massa innan man ska möta upp Zeke på hans jobb vid 18 tiden. Vi ska ju på mingelkväll på hans akvarie förening. Ska bli kul att se hans färdiga arbete han har ju hållt på att förbereda inför detta i snart 2 veckor.

Har vart uppe sedan drygt 06 idag, det känns kan jag tala om, men har fått lite gjort. fiskade fisk, skrev ihop lite information om de olika fiskarna som han ska ha i sina utställning baljor. Sedan drog han till jobb så jag fick fixa till karet på egen hand, lite oroande eftersom jag har noll koll då det är hans område, men det blev bra tycker jag och det var ju trots allt tvunget att fixas de stackars fiskarna kunde ju inte bo så efter att vi fått riva det totalt för att få upp fiskarna som skulle med honom till jobb.


(Här har ni en liten hint om hur hans ena balja ser ut.)

 


På lördag bär det av till Axelvold, sedan vidare till Helsingborg till metallbar, det är ju Halloween a la hell tema. kommer bli riktigt najs. trillar in där med bla. Josse och P. är fett taggad triist att inte Zeke kan hänga med bara, men det kommer ju fler gånger som tur är.


Men nu blir det ett nattabloss, natta förbredelser, dejt med kudden och boken sömn för att sedan upp igen. Sååå..

Til Next Time, Tell The Truth The Whole Truth And Nothing But The Truth // Sandra

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards